lördag

 
Hej!

Länge sedan sist nu igen!

Det går trögt dethär. Enda jag gör är att jobba, shoppa och vara i stallet med hästarna. Har därigenom inte så mycket intressant att skriva om för er, har inte tid heller. Har en drös med nya kläder och saker som jag skulle kunna visa upp, men att "mode blogga" är inte riktit min grejj, då jag inte kan kalla min klädstil för mode.. hahha
 
Nåja, Har haft världens bästa helg hittils, så lugn, kollar nåra grymt bra filmer och bara softat och varit en sväng till stallet. Kirrade hem mycket papper för akvarell målning och blyertskisser igår, så meningen var att jag skulle hinna måla lite också, men har inte haft tid, inspirationen flödar just nu så det skall jag ta tag i! 
 
Dags att strutta iväg mot stan och träffa glädjespridarna Emelie och Janina!

Ciao /Jouhi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0