Torsdag

 
 
Jadå, en helt jobbfri vardag! minns ej då jag hade en sådan senast, grymt skönt, även fast hela dagen spenderades på halkbanan/ i teorisalen.

Nåja, jag hann ju träffa Mimmi som också hade andra skedet idag, det var riktigt trevligt. Egentligen så var hela andra skedet rätt kul faktiskt, superbra lärare och allt! va så nervös då jag körde in på halkbanan, men de gick ju bra, trots rätt slitna friktionsringar och en bakhjulsdriven (måsta ha i tvåhjulsdriften) pickup så voltade jag inte och körde heller inte av banan, jeij!

Nåja, skitkul att ha detdär över nu, så nu ska jag inte tala mer om det.

Kan ju istället berätta att jag fick slint i hovo och impulsköpte ett par nya skor idag, lite smycken och annat smått och gott (smakprov bilden ovanför) "skolkade" dessutom från stallet idag, har haft så fullt upp! Nu har jag däremot inget att stressa över, lägenheten fick sej precis en liten genomstädning och alla saker ligger på sin plats, nöjd!

 sitter som bäst och myser i lugnet och ritar lite till det underbara ljudet då Nala gnagar sönder mina kuddar, snart dags att träffa min kära kompis Julia och gossipa lite.
 

Sen är nog min Torsdag ganska loppu slut, och jag kan gå och sova med ett leende på läpparna
 
Hoppas ni alla kompisar har haft en riktit fin dag :)

/Jouhi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0