Fredag!



Har haft en superbra fredag jag,

Jobbet gick ganska slött, bara pikat bort lite betong och rivit ner en gipsvägg på 1x1 meter hehe.. men ja, efter jobbet drog vi iväg på fredags öl till omalleys!

Kom hem någon timme senare. Möts av en nöjd kanin som ligger i sin bur och är grymt lugn, hon brukar springa omrking i buren och visa att hon vill bli utsläppt då man kommer hem från jobbet, men inte idag!

Såklart hade jag stängt fast burdörren för dåligt på kvällen/morgonen innan dagens jobb.. så Nala ha vari överallt obevakat.. Det resulterade då alltså i detta:

(som tur var inget annat sönder och hon hade inte pissat i sängen eller nåt så egentligen ha hon ju skött sej riktit bra!)

Jaja nåmen iallafall, fick skynda iväg å köpa min 4:e Iphone sladd på drygt 2 månader och en ny HTC sladd åt tommy.. Kirrade hem en kalender och ett nytt iphone skal på samma gång (som va helt supersnyggt), heelt okej!

Sen lite kvalité tid med min kille innan han stack iväg ut ti vildmarken över helgen!
 
 
 Sade puss häjj till han, hängde upp ett par gardiner, läste en tidning, mös med dum kaninen och sedan stod min kära Jullan utanför dörren!

Hon kom hit med en kasse full av godsaker, Min(a) present(er) och en öl, hon vet nog precis hur man gör mej glad den tjejjen!  
 
Mycket skönt att ha en så chill kväll med en så bra vän efter en rätt stressig vecka! Jättemysig kväll och nu är klockan långt över tolv, så egentligen är det inte ens fredag längre, dags att gå och sova så lördan kan börja! Kommer bli en lika bra dag som denna dag har varit, jag känner det på mej!

Sov gott
 
/Jouhi
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0