Bra början på veckan

For å red Helu idag igen då Sia har så mycket annat, riktit kul även idag, ännu roligare faktiskt,, fö jag slapp snö i ögonen tack vare snowboard glasögon, tips till alla er andra hästmänniskor! skitbra :)

Nu efter att ha skotta hela gården, städa åt hästan, vari ut å ridi, laga mat å städa i huse känner jag mej jätteduktig, har dock inte börjat plugga på matteprovet som JAG MÅSTE klara som jag har nästa vecka.. börjar bli nervös... men he bliir noo braa även fast jag vet att jag inte kommer öppna boken 24 timmar innan provet börjar.. :)

Man gör det vad det blir till, nu skall jag skynda långsamt, sätta mej ner och läsa den efterlängtade boken som jag fick hem igår, "självkänsla nu!" av Mia Törnblom, greatness!



/Johanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

e de dina böcker eller ha du låna dom? :D sku va intresserad av att läs dom..

2011-12-13 @ 08:18:43
URL: http://sssfia.blogg.se/
Postat av: Johanna

Mina böcker, du är andra i tur att låna efter madde! :)

2011-12-13 @ 14:25:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0