Buu

Okej årsresumen får ta sej nånstans, om man vaknar klockan 1 på dan och skall ha allt fixat tills halv 5 då det bär av mot Miljas Palats så hinner man inte med sånhär rolig skit

men vafan, ni klarar er och jag inser nujust hu lite bilder jag har på detta gågna året, buhu, ett till nyårslöfte, fotografera mera!

Snabbt i bokstäver och ord kan jag säga att under 2011 har jag haft helt underbara dagar med fantastic, resan till Kos, midsommar, alla förfester, you name it!

Jag sålde min häst och för första gången på 6-7 år har jag inte varit 7 dagar i veckan i stallet, för jävligt! Nejmen jag som alltid varit en brud som levt för min häst, all tid gick åt honom lixom, har verkligen fått kämpa med att fylla detdär tomrummet med annat än tiden i stallet, med min lilla häst

så därför har det blivit mycket MYCKET tid på krogen, i stan och med vännerna

Men därigenom har jag lärt känna många otroligt fina roliga härliga människor vilket jag är väldigt glad för

och jag kommer fram till hur tacksam jag är för alla jag har runt mej som tycker om mej och bryr sej, evigt tacksam och glad att jag har så fina vänner! <3 

Nejmen nu TAGGAR vi igång!! NYÅR ! Hoppas sista dagen någnsin på 2011 blir en bra dag för er alla! :)

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0