Onsdag

Bättre dag! Fick se min kära vän Sofia igen <3 en liten kaffe på stan som jag verkligen uppskattade :)

Blev tipsad om "balsammetoden" av henne idag, hon har börjat följa den och hennes hår såg jättefint ut, glansigt, välmående med mycket volym!! Funkar riktit bra på personer med lockigt hår tydligen så de passar mej, dessutom e ju mitt hår GRYMT torrt och skadat nu.. Så funderar lite på att testa :P Känns dock lite äckligt att bara duscha med balsam? och i början får man vänja sej med lite halv fettigt hår...

..men å andra sidan går de ju bra att kasta upp de i en hästsvans då, som jag gjort idag, fast nu e de bara skitit hehe..

nä detdär är nog något som jag skall googla lite om, kanske man testar iaf!




Nu packar jag gymväskan för ikväll och ännu senare blir det att träffa Renate, myys!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0