Skitdag blev bra

ush, dagar som denna då man är deppig utan större anledning och inte vet vad som skulle få en att må bättre brukade jag rymma ut till min älskade häst, nåra timmar i stallet gjorde allting så mycket bättre, varje gång, tro mej!

Men nuförtiden får jag vara glad över att jag har så fina vänner som man kan tala med, en kväll hos Yv gjorde susen och allt känns mycket bättre nu, ni tjejer betyder så mycket.

Vafö tog jag upp detdär med min gamla häst? Sittter och kollar bilder från good old times nu och blir riktit rörd, hörni fotbolls människor och resten, det är en shame att ni aldrig kommer förstå hur mycket man kan tycka om en häst, hihi, 3 bilder på min bästa vän, killen i mitt liv, under 4 års tid, denna häst fick no stå ut med en mycket jobbig kärring, jag var nog en riktig bitch emellanåt, men han var bara fittig tillbaks så de jämnade ut sig. Alla säger såhär om sin egen häst men jag LOVAR jag har aldrig träffat en häst med mer personlighet än min fina lilla röda finnhäst, måst no fara och hälsa på honom snart <3 du är saknad vännen <3

bild 1 och 3 @Sofia Mitts, bild 2 @Julia Holmqvist







/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0