Söndag

Okej så gårkvällen blev riktit bra! Julfest, chilla med renate, rosso för att fira Mimmi, förfest vid Amanda och då de for ut drog jag och Julia till Madde ett tag för att hälsa på nåra av de tjejerna :)

3 telefonbilder från rosso då:







Skönt att jag inte drog mej ut på kryckorna, blev riktit taggad under förfesten men hejdade mej själv, tackar för det idag!

Nu sitter jag och försöker räkna matte, men de går som vanligt inte så bra, har trots allt kommit igenom 40 sidor (!!!) vilket är ca hälften av sidora jag har till provet som är på tisdag... Good luck åt mej nudå bara!

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Sofia

bra ja sitter å äter me händerna.. :D

2011-12-20 @ 12:01:21
URL: http://sssfia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0