Chockin.. Wayne´s Coffee!

Klockan 10 ringer Emelie och frågar om jag råkar vara i stan, då alla hennes föreläsningar i skolan fram till klockan 3 hade blivit inställda. Säger nej och gnuggar sömnen ur ögonen, kanske dags att börja vakna! Stiger upp och känner att nu skall man göra en god gärning så skyndar mej jäävligt mycket att hinna till stan med skjuts och vips så sitter man nu här på Waynes med Emelie, vilken god gärning jag gjort, är nog världens bästa vän! (måste säga det själv för det skulle nog inte falla in för emelie att säga det.. hmpf)

Så jaa-a, nu sitter man är och Eme gör sina fucking läxor och är allt annat än social mot snälla mej som offrade min sovmorgon för en träff med henne... vilket sällskap -.- nåja har hunnit gå igenom hennes dator och nu skall det laddas upp två gamla bilder här i smyg, hehe

 

Jepp men nu ska jag sitta och kasta nåt på Eme så hon kommer ihåg att jag också finns här.. dissad för en läxa.. känner mej jätteviktig ;)

Nå får se vad denna dag bjuder på för trevliga upplevelser, ha en bra onsdag!

 

/Johanna och osociala Emelie


Kommentarer
Postat av: Milja

hihi. typiskt eme! ;) men jag kan tala om för dig att du är en jätte bra vän! <3

2011-11-10 @ 16:18:06
URL: http://mille.papper.fi
Postat av: Johanna

Joo men no vet ja att hon tycker om mej iallafall :) Tack detsamma Milja <3

2011-11-10 @ 20:10:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0