Glögg kväll i sundom

Gick över till min kära granne Julia. Så fort man öppnade dörren slog en doft av ljus och ved-brasa emot en, fyfan vad myys!
Efter en liten stund droppade det in ett par till tjejer som hade med sej glögg så igår drack jag första glöggen för denna vinter!!
Har inte haft jul- feelis alls innan men glöggen i samband med vedbrasan, julmusik i bakgrunden och första snön ändrade snabbt på det!!

Tack för igår tjejer, länge sen vi hade en lördagskväll utan att nån börjat förfesta osv, riktit skön kväll!!















Det var gårkvällen, nu säger jag grattis till lillasyster Linn !! Känner att jag har blivit rätt förkyld nu, hoppas det går om fort som fan!

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0