Glögg, skratt, vänner

och första snön!!! Hade ju inte varit ut på hela dan jag (heheh) så fatta vad jag njöt då jag och Emelie gick de 30 fotstegen som det tar att gå över till Julia från mej, att få höra snön som knarrar under skorna <3 det är vinter!

Vi passar på att vara vid Julia nu då hon har ett stort tomt hus här för sej själv, hennes föräldrar är i Thailand och lever livet!


















Sa just till Julia att jag påriktit tror att skratt förlänger livet, känner mej mycket friskare och gladare nu efter nåra kvalité timmar med några av mina fina!

/ Johanna 


Kommentarer
Postat av: yv

så. mysiga. bilder!

2011-11-27 @ 23:50:45
URL: http://yvonneee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Aa de va no så mys hela kvällen! :)

2011-11-28 @ 13:18:05
Postat av: yvonne

ja låna två bilder av dej, just so you know :)

2011-11-28 @ 16:52:50
URL: http://yvonneee.blogg.se/
Postat av: Johanna

Joo jag såg det! :)

2011-11-28 @ 22:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0