Good feeling

Fixade ihop en soppa idag och fan vad god den blev, tror ja har lite skills då det gäller att laga mat, eller okej jag ska int överdriva här nu, men de blir oftast god mat av det jag inte bränner vid om man säger så iallafall, haha!

Kanske man ska bli kock.. Jag försöker desperat fundera ut vad jag vill hålla på med och börja studera nu efter mitt sista år på gymnasiet, har ingen fantasi alls! har haft småa funderingar men nu efter dagens möte med studiehandledaren har de helt försvunnit igen, bra att man började gymnasiet för att fundera ut vad man ville studera, nu har man gått här i snart 4 fucking år och jag har inte en aning ännu, med de löser dej nog!!

Hahah vad ovanligt optimistisk jag låter, jaja men det är bra med sådana dagar, känner mej grymt glad över ingenting, har sprungit omkring som en liten gris mellan alla sysslor och har dessutom ett jävligt värkande knä nu efter gympasset, inte så bra.. men glad är jag iaf, vet ej varför men de känns bra!

 


Fördelen med att gå 4 år på gymnasiet : Mycket ledigt!! Det vill säga att jag är helt ledig imorn så nu tar jag ledigt från allt för idag och ska droga i mej ett par OTH avsnitt innan man tar natten och ser vad morgondagen bjuder på för program!

Ha en bra tisdagskväll

/Johanna 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0