Ledig måndag blev jobb- måndag

Jaijja, så lediga dagen blev 8 timmars arbetsdag

Vaknar 07.15 och märker att det är strömavbrott, fick lov att packa allt jag behövde för jobb och gym i mörkret med en halvtaskig pannlampa på huvudet, under stress, för jag försov mej såklart...

Nåja ingen fara skedd, kommer hem klockan 6 ungefär, kör förbi en krock i sundom centrum, bilen som tydligen hade krockat med nån form av lastbil såg rätt så ihopskrynklad ut men alla ambulanser jag såg påväg in till stan körde under tillåten hastighet så kan ju inte varit så farligt då..

Nåja, sen blir de ju såklart strömavbrott igen där just en 6-tiden så sedan dess har jag endast sökt som en gälin gris efter ljus, gått runt å tänt ca 30 stycken å spelat memory med minsta lillasyster, vilket hon uppskattade grymt mycket.. får ju mitt i allt tid för en massa då strömmen far!

Nu äntligen blir de mat, hungrig som jagvetintevad, ush vad beroende man är av den energin också!

 /Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0