Liten lönedag

Och för denna halv- fattiga studerande brud känns det inte allls dåligt med extra cash i fickan!

Skola, Waynes med Emp,Sandra och Jessi och lite senare Waynes med Renate! Härliga brudar!

Skall börja skriva dagbok bestämde jag mej för då jag stod i kassan och betalade för denna bok, jag hittade min gamla för nåra dagar sen var jag berättat om grejjer som hänt under 2010 och fan va kul det var att läsa om det, så nu har jag packat på mej en svart bok som skall proppas full med minnen! Dessutom gillar jag grymt mycket att skriva, och vart skall man skriva sånt man inte vill dela med sig av på en blogg? Hädanefter är svarta boken min favorit. Punkt på det.



Sen köpte jag en mörkgrå 100% akryl tröjja som jag 100% tycker var en tiolapp för dyr, dumma jag får skylla mej själv om nåra veckor då den kommer vara helt noppig och ful.. men tills dess e jag nöjd med mitt köp!



Och ett nytt telefonskal som förhoppningsvis kommer hålla alla stötar ännu bättre än det gamla, jag är expert på att tappa allt som ha en skärm och en acko, detta är en billig livräddare för telefoner från Clas Ohlson, 7-8 euro!




Fick höra rätt mycket jag inte ville höra idag i skolan som kommer påverka mycket min student och grejjer så nu e jag lite stressad över allt med det att göra, önskar att jag själv skulle tagit mer allvar och ansvar detta läsår men alltid lika smart att vara efterklok ;) Nåja skall klura ut en säker plan för mej så jag lyckas bli student nu åtm!


 

Och pang så kom dagens huvudvärk tillbaka i samma veva som jag skrev ordet student.. Skiter i Ollis idag, tack och hej ha en bra tisdag folket!

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0