Slö


Skäms lite då jag tänker på hur oaktiv jag varit idag.. skärpning!
Enda grejjen som jag stolt kan berätta för er att jag gjort idag är lite städning.. jeeij
(Puff, jag skyller på dej så du vet!!)



Skriver detta inlägg nu för jag vet att snart kommer en tsunamivåg av saker jag borde göra skölja över mej, skolprojekt och såna grejjer. Då kan jag med hjälp av inlägg som detta komma ihåg att nu idag den 28.11.2011 skulle jag gärna ha någonting att göra, en läxa, insatta jobbturer eller vadsomhelst.. så då jag väl har såna grejjer på schemat, gör dem och kom ihåg att det är inte alls kul att inte ha nånting alls som man måste göra om dagarna! 


/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

VA GOLLA DU JI!!!!! (..... och skyll int på mig!!!!!)

2011-11-28 @ 19:24:02
Postat av: Johanna

Hahaha, jätte, men tack och jaaa du de gör ja iallafall! :D skärpning! ;)

2011-11-28 @ 21:25:09
Postat av: Malin

DU E NO SÅ SÖÖÖÖT DUUU :D

2011-11-28 @ 23:39:03
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com/
Postat av: Johanna

Hahaha nåmen tack!! :D

2011-11-29 @ 11:51:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0