Söndag






Har lite kvalité- tid för mej själv här framför datorn
, sovmorgon hela dagen imorn om jag vill så nu sitter jag bredvid ett par tända ljus som sprider en mild doft av vanlij i hela rummet och hör på en spellista jag hittade på datorn från förra året, på samma gång som jag redigerar lite bilder på syster Julia och hennes Benjamin..

Skulle beskriva situationen med ett enkelt ord som "trivsel".

Försöker för fullt hitta tillbaka till min konstnärliga sida, har helt kommit av mej med att rita och allt sånt, har ingen inspiration heller och nu skall jag börja ta tag i bilkonstdiplomet så det känns lite hopplöst utan ideer, morgondagens mål får bli att hitta inspirationen igen!!





Hoppas det finns folk som kommer ha en lika skön sovmorgon som mej imorn, tack för idag folket!

/ Johanna



Kommentarer
Postat av: Julia

så söta di e :)

2011-11-21 @ 08:36:24
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/bysulf
Postat av: Johanna

Javeet, turturduvorna :)

2011-11-21 @ 11:18:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0