Vad hände igår??

Jag vet! För jag satt bakom ratten då jag åkte hem efter krogkvällen, tror dock inte det var många andra än jag som var nyktra igår, eller jag är rätt säker på det!! :D

Nåja, kvällen började hos Samira och Petter som hade fixat ihop en glöggkväll för oss vasatjejjer och Petters Hesakompisar.
(Glömde kameran så har inte fotat nästan alls)







Sen blev det Ollis för min del, riktit rolig kväll med mycket dans, skulle inte skadat med några öl men kör man så kör man!
(Fick träffa mina glöggrundan- tjejer också, Sandra Renate Madde Milja osv.. Renate kuna int riktit sluta skratta åt mej, ja har tydligen varit ett hett samtalsämne under bussresan, sandra ha väl dragi nåra gamla fyllehistorier om mej, nåja det bjuder jag på! fan, lite kul sku de ju no ha vari att åka med till åbo.. nåja nästa år!)









Feelis som bara kan fås vid Ollis, hela dansgolvet sätter sej ner och sjunger med!!

Steg upp halv 1 idag med låtsaskrabbis och sjuka ben, dansade för mycket igår tror jag, känns som jag vait på värsta gympasset! Nu sitter man i morgonrock och talar med bakfulla Mimmi och nyktra Julia som e här hos mej och titta förbi, hihi, har en liten skrattatack nu just, finns inget bättre än att sitta och tala om krogkvällar dagen efter :D

tror jag skall sitta kvar i min morgonrock hela dagen, det är ju söndag förfan och jag är trött till tusen! Ha en bra kväll folket!

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0