Bjuder på en ful bild idag

Alltså denhär bloggen ser för jävlig ut, jag vet, hinner bara inte fixa en header och grejjer nu, får ta och göra det någon vacker dag i framtiden, tills dess får ni stå ut

Dagens program, träffa sandra, födelsedagskaffe hos Emp, träffa en fysio tant som skall hjälpa mej med mina knän som är åt röven hela tiden och sen skall jag ännu på en till födelsedagskaffe till Anna som fylld 20 år idag!

Jaja, nu e de bråttom, dagens ovanligt fluffiga risbuske till hår skall nerplattas till något liknande en frisyr... good luck säger jag till mej själv...



/ Johanna


Kommentarer
Postat av: julia

haha jess bra jossan du ska blogga MINST En gång om dagen så jag har nåt att göra i lappfjärd..puss!

2011-10-24 @ 19:35:36
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/bysulf
Postat av: Johanna

Japp Johanna fixar! :)

2011-10-24 @ 22:14:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0