Dagen efter?

Vaknar 12.40 en söndagmorgon, fine, men tänk att det inte finns någon historia om en lång krogkväll igår eller nåt sånt, nog för att jag vanligtvis vaknar grymt tidigt dagen efter en krogrunda..

..så jag kanske skulle ha varit ute igår då iaf., för då jag väl vaknade hade jag en timme tidigare fått ett fint litet meddelande av Mimmi på telefonen som förklarade att BodyPump 12.30 skulle bli av men ojdå, det missade jag..

Meen, till gymet skall jag förr eller senare idag! Det är ett måste, men nu skall jag slöa lite, leka att jag har krabbis (känns lite så?) och städa detta slagfält till rum.

Okej vad säger folket (ni 2 personer som nu har hittat min blogi) om mindre kacklande och mera bilder? Här är ett par från igår:





     

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0