Memories last forever..

Jag gillar inte alls min header och ännu mindre texten "memories last forever"

men, igår då jag satt och tråkade tillsammans med Emelie, började jag kolla igenom gamla bilder på min dator...

S som i saknad. Man är så stressad med sina vardagliga sysslor och problem/funderingar att man inte tar sig tid att tänka på allt det fina man varit med om och vad man är med om just nu, idag.. (shit nu kom ja på två saker jag måsta fixa idag men glömde bort... jävlar.. bra att blogga!!)

för idag och denhär tiden som ligger framför oss, blir foton de också, och dessa dagar blir bilderna vi kommer se tillbaka på och sakna, tänka att "oj vad allt var bra då, den stunden"

men hej, visst hade man sina problem då också, vilket bevisar att man lever vidare och att man lätt glömmer det man funderade över då, förstå nu att jag syftar på lite mindre problem i livet, fast det känns jävligt motigt och svårt att ta sig framåt så blir det bättre, eller ja, man överlever iallafall... så njut lite också av det goda i livet och dränk inte ner dej i onödigt skit.

så nu, denna måndag, så vill jag bara säga till mej själv och till er, men mest till mej själv, kom ihåg att det blir bättre, det blir det alltid, någålunda, låt inte problemen gå ut över den tid du sätter på att ha kul, vara dej själv tillsammans med personligheterna runt om dej i ditt liv, för det blir bättre ska du se! och det som inte blir bättre skulle inte bli bra heller av att man sitter och grubblar på det för mycket..

så de tre orden, "memories last forever", kanske inte är så dumma ändå, för så är det ju, memories last forever, nu är det bara du själv som måste se till att sätta tid på attt skapa dina minnen och se till att de blir så bra som möjligt! 

Ett "Carpe diem" på detta och det var allt för mej, tack och hej



Gammal bild fotad av Sofia Jern

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: cv writer

Tack för intressant information


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0