Nu börjar det igen..

..för jag lovade min kära Sofia Jern att då jag skaffar mej en systemkamera skall bloggase börja igen!

Nu får vi se hur bra de går med det, men ja ska no bloggeliblogga så gott jag kan om mitt lilla tråkiga liv i Vasa

Okej, låt det hela börja!

Efter en heldag med Mimmi så begav sig jag, Emelie och Renate till Cristal för en drink, OBS KAFFE ÅT MEJ SOM VA NYKTER EN LÖRDA!





Sen drog jag och Eme vidare till Larissa som fylld 19 år igår! Grattisar igen! :D





Emp





Sen for alla barnen hem, utan Eme och Jullan som fo på krogen! Nu ska ja sitta och fundera vad man gör hemma klockan ett på natten en lördakväll.. tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0