Utflyttningsfest i Jeppis

Drog tillsammans med några av mina kära vänner iväg mot jeppis igår för att ta del av Emilias utflyttningsfest, för nu skall tjejen flytta tillbaka till Vasa, finally!

 

        

         



   


 

Kul kväll innehållande glada personer och mycket dans
, men alltså krog i Vasa slår nog krog i Jeppis gaanska jätte mycket endå måste jag säga.

Tror dessutom vi slog rekord med flest personer som sov i en etta, iallafall kändes de så då 9 pers. låg och bråkade om täcken och kuddar..
 
Nämen nu skall jag packa upp mina grejjs och sen sova bort min trötthet, var typ den enda som skonades från krabbis idag, mår grymt bra med tanke på vissa av de andra :D Hoppas du hade en riktit bra kväll Emi, tack igen! :)

/ Johanna






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0