Goodmorning sunshine..


.. Får man säga så fast det regnar där ute och ni troligen är lika o- sunshineiga som mej idag?





Nå stor skillnad. Godmorgon till alla lika morgontrötta, med lika påsiga- och glansiga ögon som mej!


Missade bussen och därmed min enda timme i skolan denna regniga dag
(skulle vart min första denna vecka, fan, måste skärpa mej nu!) och detta leder då till att johanna internet nörden sitter och babblar på bloggen...

2 bilder från igår, körde iväg till Sandra på kvällen och blev välkomnad av henne och Janina, plus ett bord som gav kvällen ett tema, ost och vinkväll.





Okej nu blir de nya nya tag för min del, skall skynda så jag hinner med nästa buss! För Idag skall man hinna med ett besök till skatteverket, via skolan och troligen bli utskälld av studiehandledare, kaffe med Jessi på staden, gym.. bodypump- pass om jag hinner, sen avslutar vi vackert kvällen med Ollis!

/Johanna




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0