Alla hjärtans dag

&
Så var det dags för den förbannade dagen för en singel, den dagen som även får den stoltaste singeln att tveka lite och känna lite avund till sina tjej kompisar i förhållande, känna sig lite såhär:
  • För erkänn, det gör iallafall jag nu i denna stund,att alla flickor, även såna som jag som inte tycker romantiska gester är någon hit, så är det ju nog jävla kul att få en ros eller en fin liten komplimang av sin kille/tjej/flört på en speciell dag som denna.. nån gång om året är det ju hur gulligt som helst!
  • Japp, det var precis vad jag blev utsatt för idag, nej alltså, fick ju ingen ros eller nåt, tvärtom, så fick jag se lillasyster med ett vackert leende på läpparna, med en ros och en choklad- ask i ena handen och sin älskade Benjamins hand i sin andra..
  • Då va de ju nog lite såhär:
  • Alla hjärtans dag är lixom lite spotta i såren på oss singlar,
  • singel brud som jag som trivs bra som singel måste ändå säga att på alla hjärtans dag är det lite skit att vara singel faktiskt..
  • om ni inte hade förstått att jag ville komma fram till det tidigare i detta blogginlägg
  • Nej, planerna för kvällen var att göra en pinata, hänga med mina singel tjejer , slå sönder pinatan och hylla alla hjärtans dag som en VÄN dag, tyvärr for nu detta i stöpet då 2 av hönsen ist. körde iväg på äventyr som jag inte hade tid att komma med på och resterande höns var så trött..
Men helt skönt med en lugn kväll ändå
  • Tiden i Gamla Vasa är iaf mysig, borde njuta av den, kan ju sitta och kolla film hela natten, med kaninen Vira
  • nu låter jag ju nog lite såhär då jag snackar om filmkväll med en kanin:
  • Äh vafan, nu ska ja koka mat å så ses vi på Ollis ikväll säkert!
Ha en bra dag allihopa!!
lt;div style="text-align: center;">
/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0