Frustrerad, #"%#("=?)(/&%¤%&/=?(/&#

Hade inbokad tid till röntgen klockan 10.10 och inbokad läkartid 10.30




Röntgen slapp jag på klockan 10.55 och läkartid 12.20, blev ju lite väntande trots att jag hade färdig tid sen nåra veckor tillbaka..

Nåja, jag hoppades ju faktiskt på att det skulle bli operation men p.g.a så många olika faktorer som gör att mina knän hoppar ur led konstaterade läkaren att en operation skulle nog inte hjälpa, för om man opererar en faktor som gör att knäna hoppar ur led så finns det åtm. 2 andra som kommer göra så de hoppar ut led istället.. så 2 timmars väntan på läkartiden slutade med "vi får återkomma om ett år och kolla hur det är då", samma replik som jag fått höra de senaste 4 åren..

Men jag får väl ta å sjunga Sandys favoritlåt; "Don´t worry, be happy!"

En glad smile på det--> :)

Här är en bild på syster så slipper ni se mitt fejs!
Hon ha tydligen vari å använt min webcam



Det var dagens nyheter om man är jag, ett riktit "tyck synd om mej" inlägg, men ingen tvingar er att läsa ;)

Nu tar jag natten, imorn blir det jobb! :)

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0