Helgen i mobilbilder

Jes, haft fullt upp denna helg, första gången jag sitter på datorn! Stressigt program trots att jag inte gjort något viktigt, men nåja anyway!

Kommer int ens ihåg vad jag har gjort men har iaf grattat Milja x 1000 som fyllde 19 år, skaffat ny jacka (finally), stigit upp klockan 4 på natten och skjutsat hem vänner i nöd, grattat Amanda och Kaisa, varit lite väl vinglig på krogen, kört Nissan och hängt med brudarna

Coffeetime på Sweet Vaasa i Brändö med Mamma och Alexandra




(ibland blir jag positivt överraskad över kvalitén på vissa iphone foton, som bilden jag knäppte på kaffekoppen här ovanför!)

Jamen anyway sen lunch på 1r+kök med tjejerna, vi firade Milja, grattisar <3




Fina vinterdagar i Sundom!!



Hälsade på min fina vän Janina som tyvärr fick ligga hela helgen på sjukhuset :(



Hängde med Bagge och Julia syrran ut på lite äventyr



Krabbiskväll/myskväll med Milja och senare även Emelie. Valvaka och Wallander, shöne


De va helgen det, iaf den delen som råkade komma med på bild :) 

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0