Mission impossible? Sandra 20 år!

Japp, det frågade jag mig själv då Emelie och jag bestämde oss att göra en kaka åt Sandra som fyllde 20 jämnt.

För ni ska veta, varken jag eller Eme har detdär med matlagning i oss.. det blir helt enkelt inte bra då vi står i köket.

Nåja, vi shoppade lite och fixade ihop en tårta:


Vi funderade vad vi skulle skriva och kom fram till att vad passar bättre än en "BOOJA" tårta åt Sandra??







Den blev ju faktiskt ganska bra! Vi lyckades ju till och med nästan med dekorationen, nåja, nu blev nya mission impossible; lyckas föra tårtan från mitt hem i Sundom till Sandras lägenhet i stan, Nisse bilen fick stå till tjänst!



Almost there! såklart var det ju grym vind och vi hade inget tak över tårtan.. men nåja förutom lite avgas och snöflingor klarade den sig!



"Ja må hon levaa.."



Vi sjöng så högt för Sandra att ljusen slocknade



Men vi tände på dem igen...



så att Sandra kunde blåsa ut ljusen!



6 våningar, å vet ni vad den var till och med ganska god!



Sandra blev jätteglad över vårt oväntade besök, sen kom även julia med storken! haha, då blev det ju ännu roligare!



Nöjda och mätta satt vi och åt och drack kaffe, GRATTIS Sandra på 20 års dagen <3
Storken kom endå ganska passligt för i samma stund visade Sandy upp sin lilla nyköpta bäbis:



Hahha, lyckan att fylla 20: kunna gå in i Alko och köpa precis vad som helst!

Nåja, nu är jag jättejätte sockerfull av all tårta, dags för lite skottning av gården och sen tillbaka till stan ikväll!

BOOJA BITCHES!

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0