Som en karusell

Så har jag mått idag, upp, jäättehögt upp har jag varit idag men sen MITT i allt kom nerförsbacken, men nu rullar jag sakta uppåt igen :)

Men man skall ju komma ihåg och tänka på det positiva: JAG BLEV GODKÄND I MATTEKURSEN!! detta betyder att i samma stund jag skrivit mattestudent- provet och lämnat in det är jag säker på att jag kommer bli student!! LYCKA x 1000!!! :D

Sen fick jag klart mitt fotografi, bilden jag visade i tidigare inlägget här under, inga större ändringar blev det trots allt, lite finputs bara, gick till "Zoomi" eller va den affären heter, som finns mitt i rewellcenter och tryckre ut en A3 bild som nu hänger på utställningen med de andras verk, bilden kostade ca 11 euro, tips till er som har egna foton och vill laga dem till tavlor! :)

Nu är portföljen klar också, är lite försenad med den hehe men tror inte nån märker, jamen iaf

MATTE; CHECK!
DIPLOMET; CHECK!

Levde på rosa moln hela förmiddagen!

Var med syrran på staden och handlade hem denna Ear Cuff som man ser lite sådär halvbra på bilden nedan.. gillart!



Jag har alltså sommarlov nu (endast studentskrivningarna kvaar) men endå måste jag upp klockan 8 imorn, sucks.. men nåja, nu tar jag natten, sov gott alla varelser!

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0