Textkompetens!

Glömde bort att jag hade en blogg, haha

Började dagen på bästa sätt hos Renate men gröt och hela fadderullan, trots det gick inte modda så bra idag, nåja, vi hoppas på det bästa!

Nu och en vecka framåt ska jag leka häst-, kanin- och lägenhets ägare, för Sia har flygit sin kos mot Grand Canaria! (ja ska skämma bort djuren dina så di väger 5 kg mer då du kommer hem igen, mohaha)

Men före det skall jag leka kock, sen till Sia och ännu senare ikv blir det att kolla Gaygalan hos Madde! Whoop whoop!



Skall njuta av denna vecka då mina vänner säger att de vägrar komma och hälsa på till mig/ flytta ilag med mig om ja skaffar egen inomhuskanin..


 


sitter och överväger som bäst; en kanin, eller vänner... hmm tufft val..

Nu får jag tydligen leka barnvakt också, Alexandra kom hit.. ;)

/ Johanna
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0