250 km till bil.

Okej så jag och Pappa drog in mot landet och kollade in lite pickup´s, många fina och fula bilar hittade vi, i alla olika prisklasser, färger, års- och bilmodeller..

Nåja, hem med oss kom Nisse, tillökningen i familjen, jag har alltid drömt om en svart toyota hilux, Nisse är ju motsatsen till en sån, hehe, men jag diggar våran nya bil jävla mycket iaf!

Efter en hel dags körande blev det lite mer körande till Jessi som bjöd på födelsedags middag, för hon fyller ju! Grattis bäbis <3

Lite stolt sitter jag här nu efter en dunderdag (där ALLA brudarna var för en gångs skull!!) hemma, framför datorn och kollar norges PH, istället för att vara ute med tjejerna och festa järnet på Fontana, men, det känns bra och jag tror både att min förkylda kropp och min plånbok är jättenöjda över det beslutet!

Okej här är en bild på pärlan, visade stolt upp denna bild åt tjejerna, fick gapskratt tillbaka, men hey, jag gillar den så varför bry sej om vad andra tycker? ;) Fälgarna är dock i det alllra fulaste laget, och taket över flaket, haha det rimmar, men NÅJA!



En bild från Jessis idag, bättre bilder kommer imorn!



/ Johanna  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0