hälsningar från natt(skolnörd)ugglan

Denna blogg är ganska bra för då jag loggar in inser jag att jag har grymt lite att skriva om --> måste göra mer roliga grejjer i min vardag!

Just nu sätter jag all kraft och motivation till att dra mej till gymet igen, har helt kommit av mej efter att mitt knä hoppade ur led sist, tror jag är lite rädd för att det ska hända igen, jag menar, de har redan hoppat ur led 8 ggr nu.. nej, det stämmer nog inte riktit, jag använder nog mina skit knän som en bortförklaring att skippa gymet, heh.. 2012, peppa mej lite nu nya året!

Nu ska jag komma i form! 2012 är mitt år, och nu MÅSTE jag för om jag inte når mitt uppsatta mål tills juni, är jag tvungen att äta en daggmask, haha! bra att ha lite pakter med kompisar så man blir lite pushad ;)

Igår blev en helkväll i matteboken, helt sjukt stolt över mej själv, klockan 3 på natten gav jag upp och läste ett kapitel ur Mia Törnbloms bok och så kändes allt mycket bättre igen, vaknade upp på rätt sida idag!

men även fast man vaknade glad,  hade jag ju trots allt endast sovit 3½ timme inatt, så nu ska jag ladda ner någon serie och ta en riktig slö- kväll, och gå ut och gå i sundom vinterlandet, fyfan va awesome med lugna kvällar!



nu hoppas jag bara att jag inte har skrivit något riktit konstigt i detta inlägg då jag redan har glömt bort vad jag har skrivit om, tröttt!!! ut i friska luften NU och tidig natt ikväll, hade gött folket!

/ jättetrötta Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0