Heldag med kameran runt halsen = BILDBOMB!





(Först och främst, TACK alla ni som har skrivit frågor till mej, vill gärna ha fler så ni som inte frågat, skriv en fråga i inlägget "FRÅGESTUND" nåra blogginlägg neråt)


Okej kort och gott dagens lopp:

- Fika med Eme, Sandra och Madde på 1rum+kök
- Liten vandring på isen i -15 grader
- Avundas Bagges talang att spela (el)gitarr
- Pulkning vid Öjberget med Abi 12
- Helkväll hos Sandra med de flesta av tjejerna

Helt awesome dag alltså :)

Fika






Isvandring




2 av mina favoriter, Sandra och Emelie, jag blir så glad av er!! (nej Emelie jag är inte ironisk)












Bagges Elgitarr






Öjberget, pulkkatime!








Bagge testar cruiz lite me biilin miin


Sandra kväll med Milja, Jessi, Emi, Julia, Emelie och sandra ofc






Somsagt, urhärlig dag med humöret på topp! Är liite ledsen över att mina knän är så skit att jag inte kunde njuta av fina vädret utan måste koncentrera mig på vart jag satte fötterna istället, som varje dag, och så kunde jag ju inte åka pulka heller.. mina leder har nog inte återhämtat sig alls efter dessa 8 ggr totalt som knäna hoppat ur led, vi kan likna det med ett hårband som används mycket: det blir bara mer uttöjt med tidens gång.. tror mina leder har samma problem.. 

Okej bla bla dendär dåliga knän- visan har de flesta av er hört 100 ggr redan, men iaf, nu sitter jag här framför datorn, i min ridskjorta som jag kände för att ha på mig hos Sandra, syrran rynkade på ögobrynen åt det men jag menar att man skall a på sig sånt man trivs i! Trivs även med ett tyst hus där alla sover och jag får sitta och lyssna på AC/DC genom öronsnäckorna :) Mys!



Men nu är klockan allt för mycket, godnatt!
/ Johanna

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0