Helgens sista timmar..


Hej folket hoppas ni har haft lika awesome helg som mej! börjar inse att vanliga chill- kvällar gör mej som gladast, igår blev det brownie- kväll hos kära Yvonne och idag blev det söndagskaffe hos Sandra, härligt härligt idag mår man bra!

Kom just hem för att förbereda mej för tidig uppväckning imorn då snälla jag har lovat skjutsa Jullan till stan halv 7 (?!?!?) så hon slipper till Lappfjärd.. och nu ringde de och frågade om jag vill jobba imorn, check på det! 

Hoppas alla som kan har röstat idag, måste jag tillägga så ni inte tror jag inte hänger med i president valet!



Vet ej vad jag skall göra för att kunna somna lite tidigare ikväll, nattuggla som jag är har alla kvällar blivit grymt sena detta år, tror ej jag somnat någon kväll innan klockan halv 2.. dålig sömn japp japp..

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0