Jobba jobba joobba!

Bagge idag: "Det är inte farten som dödar dej, det är smällen, it´s not the fart thats kill you, its the smell" haha, dagens humor!! 

Sitter med tungan rätt i mun och använder GIMP programmet för att förfina mitt "verk",,

Jag är långt ifrån nöjd och arg att jag litade på att det skulle bli bra efter lite retuschering.. men det blir bara klåttigt.. men nåja, 2 h till och det ser antingen mycket bättre eller mycket sämre ut! :)



Skulle gärna visa en innan retuscherings bild också men det gick inte syrran med på.. men nåja



Jobbar med skärpan nu som bäst och försöker tillföra mer kontrast i målningen jag klåttade på min syster.. (Stort tack åt henne som orkade sitta still i 1½ timme medans jag satte och svärde och ritade på henne med en liten gammal kajal!)

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: annina

SNYGGT ju! :D

2012-01-31 @ 21:35:30
Postat av: Johanna

Tack ska du haa!!!! :)

2012-01-31 @ 22:29:20
Postat av: julia

jättefint jossan, de snyggare än du tror :) !

2012-01-31 @ 23:28:08
URL: http://nyheter24.se/nextinfashion/bysulf
Postat av: yvonne

de ju skitsnyggt!

2012-02-01 @ 06:56:39
URL: http://yvonneee.blogg.se/
Postat av: Jes

Jag är imppad Jossan!! Och din syster ser ut som Angelina Jolie då man snabbt kollar på bilden :)



Du är så duktig!

2012-02-01 @ 09:15:14
Postat av: eme

du ha gjort ett grymt bra jobb johi, så du får no bara ta å hålla käften om att de int blev bra ;) stolt kompis -92!! å om du kommer ihåg så lova du att rita en bild åt mej, men ja ha int ännu kommi på va ja sku vila ha men ja meddelar dej!! xx

2012-02-01 @ 10:52:55
Postat av: eme

du ha gjort ett grymt bra jobb johi, stolt kompis -92 här hej!! :) å kommer du ihåg att du ha lova att rita en bild åt mej? men ja ha int rikti kommi på nåt ja vill ha ännu men ja återkommer!! xx

2012-02-01 @ 10:56:47
Postat av: Jes

Eme ja måst bara fråga, varför ska du allti publicera dina inlägg två gånger? :D

2012-02-01 @ 18:24:49
Postat av: Johanna

TACK ska ni ha allesammans!! Har fått riktit motivation och inspiration att börja fotografera mera osv nu efter era fina kommentarer!!



(javisst eme bara att säg till då du vet! )

2012-02-01 @ 23:25:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0