Lördagskväll

Skål för födelsedags barnen Jessica och Julia! Skål för Samira som snart flyttar till Sverige, skål för att vi allesammans var samlade, för en gångs skull och skål, för fanta och rosé!







Eftersom att tjejerna klagar så mycket på att jag laddar upp så fula bilder på dem på bloggen så får ni nöja er med dessa tre, jag gillar att ta bilder in action och inte då alla posar, men jag får väl kolla på dem då för mej själv! :)

Tack Jessica för en fin kväll vid dej och GRATTIS nu på födelsedagen!

Tack vare min diss till Fontana igår har jag (och min förkylning) kunnat köra omkring med Nisse hela långa dagen, love that car, nice nice!

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Jes

Tack för en toppen kväll bäbis <3

2012-01-17 @ 15:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0