"Min blogg sjunker likt Titanic"

Det konstaterade jag till Emelie och Sandra då vi över lunch satt i Saluhallen, och bjöd därav på deras "dagens gapskratt"

Japp, men så sant är det, min blogg sjunker.. för jag har bloggtorka

Grejjen är det att jag gillar detta med blogg, likt en dagbok är den ju, så man får se tillbaka på roliga stunder man har varit med om i vardagen, små händelser som man annars lätt glömmer bort.

Jomenvisst KAN man blogga 2 ggr i veckan MEN (känn er träffade många av mina kära vänner) då jag läser andras bloggar blir jag sååå arg på de som bara uppdaterar så sällan, man vill ju ha nåt roligt att läsa varje dag! Ett blogginlägg i veckan orkar man inte läsa om 7 ggr ;)

Så nu skall jag skärpa mej, uppdatering en gång per dag, bra som dåligt, tråkigt som roligt, piste!

---------------------------------------------------------------------------------------

Dagen spenderades med Långben och Puff





glädjepiller x2

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Anonym

långben, ja antar att du menar mej, eller.. tack ska du ha johanna :D

2012-01-19 @ 20:24:36
Postat av: Johanna

Du är långben, ja :D sandra är puff, haha varsågood ;)

2012-01-19 @ 22:50:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0