Motivationsbrist..

Okej nu söker jag efter motivation

motivation till att läsa på mina prov nästa vecka

motivation till att läsa mer på fritiden

motivation till att dra mej och mina cp knän till gymet regelbundet så att jag literally börjar må bättre, lite mer kilo muskler och förhoppningsvis e de bye bye kryckor i framtiden!!

och sist men inte minst motivation till att bli lite hurtig

all denna ledighet har gjort mej så satans lat, helt sjukt, det måste jag ändra på, hejdå till alla kvällar då john blund kommer 4 på natten och då man stiger upp 1 på dagen, nej, det är ingen livsstil, tro mej folk!

mitt nya liv, år 2012 börjar från och med månda!

måste ju få slappa lite ännu då det är jullov och allt ;)



Här sitter jag i mörkret framför datorn som en typisk liten nörd, (alltså svartvita bilder får förresten tänderna att se grymt vita ut.. pepsodentsmile! IRL är mina tänder mer åt det gula hålle.. hehe, men det tänker jag inte visa)

Nä vafan kanske man skall gå och borsta tänderna nu i hopp om ett vitare leende och sedan ta natten, imorgon väntar en jävligt rolig dag! sov gott, hoppas ni andra nattugglor somnar innan kl 4!

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0