Torsdag

En timme skola och sen fick jag förfrågan om jag kunde dra iväg och rida Hessu till stallet

Svarade JA såklart! Länge sen jag var så rädd då jag red, pga mycket snö som var kramgo så fastade snön fast under hovarna på monsterhästarna = halkade till ofta

Satt och bad för att vi inte skulle gå omkull, haha kände mej som en gammal tant som satt och ojjade mej så mycket. sa till Sia att "såhär rädd har jag aldrig varit förr på en hästrygg" och fick då till svar att jag tydligen alltid var så rädd om vintrarna då jag hade min egna lilla Tinsku häst, vilket jag har mycket svårt att komma ihåg men jaja kanske det var så :D

Nåja, nu har jag varit hurtigbulle hela dagen, lekt gårdskar och fixat och trixat undan en massa skit på gården och skottat undan 100000 kg snö, har nu en grym hosta (lunginflammation?) och jäävligt ont i ryggen efter att ha lyfta en skittung trall på stallgården..

så det blir en lugn kväll, 2% kvar så har Vampire diaries säsong 2 laddats ner, liite rädd att för mycket av min fritid nu kommer gå åt framför dataskärmen.. vi får se.. ;)

ha de bra! Imorn e de fredag (och jag är ledig som vanligt mohaha) och dessutom fyller Julia och Sandra år!!! <3

/ Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0