Ushdå..



japp, jag säger ushdå, för ni vet säkert hur det känns att måsta lämna in ett arbete som ni helt enkelt vet att ni skulle kunna göra mycket bättre.. spec då det handlar om ett ämne som man är bra på och borde vara riktit bra på!

Så känns det för mig nu, alltså, frågar mej bara varför jag har skjutit upp bildkonstdiplomet till nästsista dagen? Gjorde mitt "verk" idag, och det är ju inte snyggt.. lite pinsamt dåligt faktiskt haha! Ja fyfan..



Så Jessica som sa idag "Johanna jag har så höga förväntningar på ditt arbete!!", snälla, ha inte det.. visar bilden imorn haha och tro mej den blev inte spec. bra alls!

Jaja, annat nu! En kväll med tjejerna idag då, inga större kommentarer på det förutom skål för livet! 



Dags för att sova och jobba vidare på portföljen för mitt verk.. pöh..

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Jes

Jag vet att du lever upp till mina förväntningar gumman, för du är så duktig!! Vill se ditt arbete nu :D

2012-01-31 @ 06:52:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0