Vinterlandet

Ush vilken fin dag!

Vaknade innan klockan 11 för en gångs skull

Sen fick jag lida av känslan att veta hur mycket man skulle kunna göra med en sån fin dag som denna men endå vara tvungen att sitta hemma inomhus med näsan i matteboken

och det som stör mej mest är att det jag har pluggat har inte ens fastnat i skallen, säger hej åt en ovälkommen 4:a imorn på provet, håller tummarna för att det blir bra iaf, att det ordnar sej på något sätt. Sandra brukar säga att jag inte kan oroa mej så mycket över småsaker så det skall jag inte göra nu heller.. försöka iallafall..













Mina två favorit prylar, en stor Nisse- bil och en jätte Zally- kanin på 6-7 kg

Nej, nu skall jag räkna 10 uppgifter till så jag iaf kan säga att jag försökte läsa på provet..

/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0