Brunch

Fyfan vilken awesome helg jag har haft, en riktit kanonhelg!

Fredag bestod av äkta fredagsmys med nåra av tjejerna, Lördag spenderades med Syster Julia på staden och sedan blev det melodifestivalen kollas med en stor näve kära vänner!


Go sweden! Rätt låt vann, och sedan då jag, emelie, emi, milja och yvonne körde iväg mot krogen och fick höra "Euphoria" på dansgolvet (Som smarta renate hade önskat) så blev det ju bara pörfekt! För att vara en nykter kväll hade jag jättekul och vi dansade non stop

Detta kändes dock då jag vaknade denna söndags morgon. Har ett par kryckor i rumet sedan knä hoppa ur led och var nästan tvungen att använda dem för att ta mig ner till köket, haha, så jobbigt var det, har haft låtsaskrabbis hela dagen!

Emi och Eme gjorde det lite bättre då de bjöd in sig själva till mitt, pigga och glada bjöd de på världens brunch!! Kolla bilderna så förstår ni vad jag menar:









Ni förstår säkert att vi bev mer än mätta..

Bättre start på dagen kunde man nog inte få, humöret hölldes sedan uppe resten av denna dag tack vare Renate, lite pluggas till studenten, mycket skratt, lite mat och skype med Maria och Erika blev pricken över i:et!

Att jag sedan lyckades få min första parkeringsböter var ju inte precis så kul men vafan, sånt händer ju :)

Så nu tar jag natten för imorgon är det dags för lite Essä skrivning, håller tummarna för att modda går bra nudå!

Sov gott kära vänner

/ Johanna


Kommentarer
Postat av: Malin

Ååååååååhhh!!! Finner inga ord för hur gott detdär sir ut! Omnomnomnom....

2012-03-13 @ 20:25:19
URL: http://enhundradelssekund.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0