Sjukling

Oj va leng sedan ja skrev,

Blev en hellyckad helg i Närpes! blev utklassad av mamma i bowling, vann åtminstone 10 åriga syrran, alltid någonting..

Nåja, efter en lite för rolig helg i vasa och nåra hurtiga pass på gymet fick jag feber och har varit lite sjuk nudå alltså, känns inte okej.. men så e de!

Bildbrist så bjuder på veckans nya investeringar, tips brudar, nu på kvinnodagen och allt, guldgrejjen att laga i håre ha kommit tillbaka till H&M, nice, spring å köp!




Skulle kunna ha på mig denna dygnet runt, lööv it! Från H&M, därifrån är även 2 nedanstående bilder!





Sitter och funderar var de ha spåra då jag har köpt en chockrosa top, det är inte riktigt jag, men då har ju allt som har med träning inget med mej egentligen att göra heller, hehe

Har till och med köpt lite hälpmedel för att kunna träna hemma, hejdå knän ur led och hej beach 2012!



/ Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0