Helg!

 
Måst ju börja med att säga att gårkvällen spenderades inte bara med julia utan även med Janina, sandra och.. SAMIRA! blev lite överraskad då samira mitt i allt satt bakom en hylla i Sulfas lägenhet, hahha, så kul att se henne igen! <3
 
Ja och nu är det äntligen slut på arbetsveckan, blev nåra afterwork´s öl med gänget på omalleys och nu sitter jag och killen tillsammans med nala och värmer upp inför en kväll vid ollis. Snart kommer mera folk hit också, känner på mej att de kommer bli en superstans bra kväll!  :)

Jeuu så nu ska ja knäppa en par öl, men inte för många, ska försöka komma iväg mot krogen i mina nya skor, inte min stil men di va billiga som fan så de fick komma med hem!
 
 
Får se hur kvällen slutar ;) ha en grymt bra fredag folket!

/Jouhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0