Yo homies!

 
 länge sedan sist! vad har hänt i mitt liv som ni borde veta då?
 
Så pass mycket så att jag inte har tid att sätta på datorn och internet nörda, tex blogga, men har ändå inte gjort något speciellt

Jodå förresten, så hade jag min första helt nyktra lördag förra helgen på väldigt länge, flera såna ska det bli! annars ha tiden gått åt jobb, hänga med vännerna och killen, Hessu (ha it ridi nå på senaste, sommarskor på heppe plus hala vägar är ingen bra kombination, men stallet ska ändå mockas och hepparna ska ses till!)
lever gör jag, har väl det egentligen lite för bra med super personer omkring mig från morgon till kväll, djur, gymmet, ett roligt jobb och en mysig lägenhet, så jag kan inte klaga!

Och ja, imorn blir de PENDULUM! woop woop!
 
Hoppas ni har det bra folket i mörkret, kylan och rusket!

Ciao Jouhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0