Fullpackad tisdag!

Jobb, som vanligt

Sedan skynda iväg till stan för att hänga med Janina och Sandra en stund, köpte hem mera ljus och dessa byxor, som jag älskar, men knappast kommer våga använda:
 
 
Skitsnygga om ni frågar mej, men smaken är som baken!

Kommer hem ett byxpar rikare då alltså, kall och blöt av regnet, lite sur också.. på grund av regnet.. men ja, jag blev fort glad igen för jag hittade ett litet paket av min kille, vilket innehöll detta:
 
Tack ska du ha världens bästa du <3

Sen drog jag och Tommy iväg på gym och pumpa upp musklerna, jag kommer se ut som en rikti muskel ko snart, om jag fortsätter i samma tempo! Häälit!

Nåja, nu är jag jättetrött, tackar för en urbra tisdag!

/Jouhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0