Myspys i höstmörkret

Går emot alla inrednings tips och trycker upp ett par mörkbruna gardiner i min redan lilla etta, plus en grön då, för att göra det lite varmare i min annars ganska svart vita lägenhet.

Börjar kännas mysigt här nu. Ljus, kuddar och mitt "fårskinn" gör mycket för att få det att kännas hemtrevligt här, börjar snart kännas som mitt hem! (bara jag hittar ett bar-bord som vill flytta in i mitt kök, och en tv skulle förstås inte sitta helt fel!)
 
 

 
 
Bilderna är tagna i lördags.. nu ser det inte riktit lika städat och mysigt ut längre.. blir stökigt här på 3 sekunder!

Borde ta och städa lite nu men är helt slut efter dagens träning av övrekroppen så orkar knappt lyfta en kudde haha.. Nya tag imorn, hoppas Tommy Renate och Jocke är lika taggade som mej!

Men nu lite film time med killen

Godkväll kära vänner!

/Jouhi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0