Hej hej kompisar!

 
Igår blev en kväll tillsammans med Sandra (plus Julia och Eme en liten stund)

Kärt återseende efter att knappt sett henne på senaste månaden (en gång?) En vinflaska och några öl, som på gamla goda tiden, tillsammans med världens bästa Sandra, en riktit bra onsdag alltså!! mycket snack och skratt, den tjejen är helt awesome

Har dessutom varit och ridi bockmaskinen Hessu både idag och igår, så härligt att rida i höstskogarna, frisk luft och pigg häst.. men ja detdär att han bockar är ju lagom kul, inte precis samma som jag var van med då jag hade min egna Tinsku häst, lilla genomsnälla pållen :)

Men Hessu e bra han iallafall! Nu e man helt slut efter jättesvettigt ridpass på ängen och en perus arbetsdag (med krabbis därtill då)

Men lite film med killen och lite te gör nog susen! plus lite uppiggande nyheter om att Julia kommer flytta granne med mig!! Så glad!
 
Bild på Hessu innan longering på måndagen, blev lite fight mellan mig och honom, men tillsist vann jag.. typ
å mina snygga knästöd.. men knäna ha int hoppa ur led på typ 9 månader så de e ju helt priima!

Nåja, tack för idag, dags att börja planera helgen, känner på mig att den kommer bli helt awesome

Ciao
/Jouhi  

Kommentarer
Postat av: Emma

Va rolit att si att du håller på me hästar ennu:D

2012-09-28 @ 08:55:25
URL: http://emmanykvist.blogg.se
Postat av: Johanna

Jodå, rider 3ggr i veckan :)

2012-09-28 @ 14:28:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0