Jakten på stämplarna!

 
Kom hem från stallet 7 igår kväll, hoppade i dushen, fixa mej lite och undrade vad fan jag skulle göra av kvällen, då alla homies redan hade alla stämplarna tidigt på dagen och var vid denhär tiden som bäst och festade på ollis, där kön va längre än lång!

Nåja, Emelie och Julia dök som tur upp som 2 räddande änglar i Kevins bil, de kom med mej på jakten efter stämplarna. De kunde inte vara så länge så jag satte fart på
 
En timme senare var kortet fullt!
Julia tog ett foto av mig vid varje ställe, hon trodde väl jag skulle stupa innan sista stället..


Drinking Duck
 
 
O´malleys
 
 
Cristal
 
 
Gringo
 
 
Café de Paris
 
 
Potero på en Breezer(!!) ha int drucki en sån sen ja va i Kos, men den va no faktiskt riktit god!
 
 
Amarillo
 
 
Jee! Sista stämpeln på Sky checkades genom en kall Öl ! gott
 
 
Sen sa jag "tack så jättemycket mina kära vänner <3" till Eme och Julia som åkte hem och jag begav mig iväg mot nya barer och vips hade jag ett till kort fullt med stämplar!
 
Får se när jag fixar ut mina tröjjor nudå, för de var slut igår :( men nåja, hade en jätterolig kväll som slutade på Ollis för min del..

Inte lika kul var det ju förståss att stiga upp halv 7 idag och åka iväg till jobbet där rivning av betong och innertak stod på schemat, men visst gick det, såg för jävlig ut och allt var 3 ggr jobbigare än vanligt men vad kan man!
 
Hoppas eran går kväll blev lika bra!
/Jouhi


 
 
 

Kommentarer
Postat av: Julia

hahah SÅ JÄVLA BRA. låna bilerna av dig näsat år e jag själv med på jakten ;)

2012-09-20 @ 18:20:01
URL: http://jholmqvist.wordpress.com
Postat av: Sofia

haha SÅ SÖÖÖT!!

2012-09-20 @ 19:35:13
URL: http://www.sofiajern.webblogg.se
Postat av: Johanna

Låter bra de julia :) ja ska börja från morgonen jag nästa år!

Nåmen tack nu Sofia :D

2012-09-21 @ 06:59:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0