Kanon tisdag

 
 
Palkkapäivä!

Direkt efter jobbet till Agrimarket och shoppa lite nya hästprylar, bl.a. en efterlängtad höstjacka!
 


 
blev stalkad av en fet gammal finsk gubbe som va faschinerad över en "byggar brud" vilket gjorde att jag snappade åt mig det jag fick syn på och stack snabbt som blixten. Borde väl tacka gubben, för om han inte skulle vart där, skulle jag nog ha lyckats shoppa hem myycket mera. I agrimarket är jag som ett barn i en godisaffär!
 
Sen lite kaffe på balkongen..
 


 
 
för att sedan tillsammans med Julia skutta iväg till Renate som bjöd på äppelpaj! (di vila int va me på bild...)



Fan, va mysig dag med fina vänner! Nu natten så man ork med morgondagens jobbdag, ridpass och utgång..(?)
 
Godnatt folket!

/Jouhi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0