Lördag

For ut på en med Renate till Leipis igår.. de gick ju bra! En blev två, som blev tre.. ja ni fattar

Slutade med att jag for hem då krogarna stängdes, men kul hade jag åtminstone!

Gårkvällen tog på krafterna för idag sov jag till klockan 2, då var det dags för hamburgar frukost på amarillo, nåra vinflaskor där på köpet, riktit kul!
 
Sen mitt i allt kom mina kära vänner på att en myskväll skulle vara ganska awesome. En snabb städning av lägenetenoch så fylldes min lägenhet av Emelie, Julia, Emi, Yv, Janina och nyligen hemkomna Jessica, som har varit i NY!
 
 
 
 
Så härligt att träffa nåra av brudarna igen <3
 
Har inte kommit igång med att fixa min lägenhet riktit påriktit ännu.. men det funkar att bo här som den är nu så varför ha bråttom...
 
Nu ska ja sluta vara osocial, Emelie, Emi och Jessi är ännu kvar och hindrar mig från att dra ut på krog. Helt skönt med en krogfri lördag!

Hade gött

/Jouhi
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0